
Różnice pokoleniowe w pracy
Jednym z największych wyzwań w nowoczesnym zarządzaniu jest zrozumienie i radzenie sobie z różnicami międzypokoleniowymi.
Tak jak każdy z nas ma inny typ osobowości, którym należy zarządzać w nieco inny sposób, tak samo istnieją różnice pokoleniowe. Oznacza to, że w jednym biurze mogą znajdować się pracownicy bardziej dojrzali, z wyżu demograficznego, milenialsi itp. siedzący przy swoich indywidualnych stanowiskach pracy. Te różne pokolenia podchodzą do pracy i radzą sobie z sytuacjami w nieco inny sposób.
Zapoznaj się z tą interesującą infografiką, aby zobaczyć główne różnice pomiędzy pokoleniami
Źródło: www.visualcapitalist.com/generations-approach-workplace
Jak widać, istnieją wyzwania, którym trzeba sprostać, ale są też plusy, które warto wykorzystać. Ważne jest, aby przyjąć w biurze kulturę integracji, aby zapewnić, że wszyscy są traktowani tak samo i mają takie same możliwości wypowiadania się i współpracy przy biurkach. Menedżerowie powinni także nauczyć się rozumieć różnice międzypokoleniowe, w tym dowiedzieć się, jak wydobyć z każdego pracownika to, co najlepsze, poprzez zarządzanie nim w nieco inny sposób na poziomie osobistym.
Czy doświadczyłeś w pracy różnic międzypokoleniowych?
V Wiemy, że minimalistyczne biuro najlepiej wykorzystuje przestrzeń i ogranicza ilość odpadów, ale co z rzeczami, którymi nie jest? Minimalizm jest tak źle rozumiany przez wielu, a szkoda, bo tego typu biura mogą być niezwykle produktywnymi miejscami pracy. Przynosi to korzyści nie tylko...
V Wszyscy wiemy, że komunikacja w miejscu pracy musi być na najwyższym poziomie, aby firma mogła się rozwijać. Kiedy komunikacja jest niejasna i niechlujna, prowadzi do poważnych problemów, a nawet konfliktów między pracownikami. Nawet najlepsi komunikatorzy i mówcy publiczni na...
V Zawsze szukamy nowych sposobów na zmniejszenie stresu w miejscu pracy. Każdy wie, że stres, choć powszechny, jest niebezpieczny i należy go unikać w jak największym stopniu. Duże, współczesne biura mogą być czasami głośnymi i szalonymi miejscami pracy i w rezultacie łatwo jest...