19 lipca 2022 Udostępnij

5 Must Haves dla najwyższej jakości strony internetowej, aby zaimponować swoim klientom

Coraz więcej interesów odbywa się w dzisiejszych czasach w sieci, a to oznacza, że musisz upewnić się, że robisz wrażenie na swoich klientach w świecie online, tak samo jak w zwykłym świecie!

Kiedy klienci kupują towary za pośrednictwem strony internetowej, nie wchodzą w interakcje z pracownikami w dzisiejszym biurze, chyba że zadzwonią do kogoś i porozmawiają z nim przez telefon. W takim przypadku musisz upewnić się, że Twoja strona internetowa robi wrażenie za Ciebie.

To nie znaczy, że należy pozwolić standardy poślizgu, podczas gdy pracownicy siedzą przy biurkach, ale to znaczy, że trzeba mieć na uwadze swoją obecność online i jak to przekłada się na klientów.

Twoja strona internetowa musi być całkowicie zgodna z tym, czym zajmuje się Twoja firma i co zapewniasz. Jej wygląd musi również odzwierciedlać Twoje wartości i to, co sprzedajesz. Jeśli nie jesteś pewien, jak skonfigurować stronę internetową lub potrzebujesz wsparcia w utrzymaniu go, można implikować dedykowany projektant strony internetowej lub można zlecić na zewnątrz do freelancera. Warto zbadać, co działa dla Twojej firmy i budżetu.

Ze względu na wzrost sprzedaży online, Twoja strona musi mieć następujące punkty, jeśli chcesz zwrócić uwagę i zrobić wielkie pierwsze wrażenie na swoich klientach, wrażenie, które będzie trwać.

  1. Twoja stronamusi być aktualna - Twoja strona musi być regularnie aktualizowana i utrzymywana, aby zapewnić, że informacje na niej są aktualne. Nie jest dobrze umieścić informacje o aktualnej ofercie, a następnie pozostawić je tam bez daty ważności. W takim przypadku klienci zadzwonią lub spróbują kupić przedmioty w ramach oferty i dowiedzą się, że została ona zamknięta. To nie jest najlepsze wrażenie, które można im dać!
  2. Brak uszkodzonych linków - Wszystkie linki do innych części strony lub do stron zewnętrznych powinny działać i być poprawne. Nie ma nic bardziej irytującego niż znalezienie strony internetowej, która według Ciebie ma Ci pomóc, tylko po to, aby kliknąć na link i dowiedzieć się, że prowadzi on do zupełnie innego miejsca, lub nie prowadzi w ogóle. Regularnie sprawdzaj, czy nie ma uszkodzonych linków i odpowiednio je naprawiaj.
  3. Łatwa dla oka - Twoja strona musi być atrakcyjna, ale jak już wspomnieliśmy wcześniej, musi być zgodna z biznesem, który prowadzisz. Istnieje niezliczona ilość projektów, które możesz wybrać i ponownie, specjalista będzie w stanie pomóc w ich realizacji i zaprojektować wysokiej jakości stronę internetową, która powali Twoich klientów!
  4. Łatwy w użyciu - Strona internetowa, która jest skomplikowana i trudna w nawigacji doprowadzi Cię do ślepego zaułka, dosłownie. Klienci po prostu zrezygnują i będą szukać gdzie indziej, prawdopodobnie przenosząc się do jednego z konkurentów zamiast. Zaprojektuj swoją stronę tak, aby nawigacja była jasna i prosta. Należy również upewnić się, że dane kontaktowe pracowników na ich biurkach są wyraźnie zaznaczone.
  5. Rozważ wykorzystanie bloga - Posiadanie bloga powiązanego z Twoją stroną internetową lub nawet na Twojej stronie internetowej jest świetnym sposobem na stworzenie osobistej więzi z Twoimi klientami. Dzięki temu mogą oni być na bieżąco z nowymi ofertami i ogólnymi wiadomościami, a także po prostu połączyć się z nimi na głębszym poziomie i podzielić się interesującymi informacjami.

Czy Twoja obecna strona internetowa odzwierciedla te punkty? A może, jeśli jeszcze jej nie masz, myślisz o rozpoczęciu swojej działalności w sieci właśnie teraz?

Rozszerzenie działalności na sferę online, niezależnie od tego, czy dokonujesz sprzedaży za pośrednictwem swojej strony internetowej, czy też po prostu udzielasz informacji, ma kluczowe znaczenie. Oznacza to, że klienci są w stanie znaleźć informacje poza godzinami pracy, co czyni ich życie znacznie łatwiejsze w wyniku, jak również utrzymanie ich wrażenie o tobie wysokie i pozytywne, a nie niskie i bardzo negatywne rzeczywiście.

Justyna Nowak

Projektantka mebli biurowych, specjalizuje się w ergonomii pracy. Warszawa