20 kwietnia 2022 Udostępnij

Jak można wykorzystać ekrany biurowe do pomieszczeń wielofunkcyjnych?

Jeśli chodzi o znalezienie sprzętu, który spełni kilka różnych celów, nie można się pomylić z ekranami biurowymi.

Tak, są one głównie używane do zapewnienia prywatności i jako pomoc w koncentracji, ale można ich używać w wielu różnych sytuacjach!
Wszystko zależy od wybranego projektu mebli biurowych oraz od tego, czy w biurze obowiązują strefy lub hot desking - to tylko dwa trendy dotyczące systemów biurowych w dzisiejszych czasach.

Na przykład, jeśli masz duże i ruchliwe biuro, a ktoś musi się naprawdę skoncentrować na raporcie lub wprowadzaniu danych, ekrany biurowe mogą być użyte do stworzenia osłony pomiędzy resztą biura a tą osobą. Oznacza to, że prawdopodobieństwo popełnienia błędu z powodu braku koncentracji jest znacznie mniejsze. Jeśli chcesz utworzyć strefy, np. strefy ciche i strefy pracy zespołowej, takie przegrody mogą pomóc oddzielić te obszary, a jednocześnie są na tyle mobilne, że można je przemieszczać, gdy nie są używane.

A jak to wygląda w miejscach spotkań? Być może w jednej dużej przestrzeni odbywają się dwa spotkania i nie chcesz, aby w którymkolwiek z nich ktoś Ci przeszkadzał. Ekrany biurowe i panele akustyczne mogą być stosowane razem, aby stworzyć praktycznie dwie oddzielne przestrzenie!

Ekrany biurowe można z łatwością zamontować na większości luksusowych biurek biurowych, a w zależności od sytuacji można je z łatwością zdjąć.
Ekrany biurowe oferują dwie alternatywy - mogą być montowane do biurka lub wolnostojące.
Parawany wolnostojące mogą być używane w strefach przerw, w stołówkach, są w zasadzie super elastycznym elementem wyposażenia, który każde biuro musi wykorzystać, być może wraz z innymi meblami o podobnym działaniu, takimi jak kabiny biurowe, które również tworzą przestrzeń prywatności.

Czy używasz parawanów biurowych do innych celów?

Justyna Nowak

Projektantka mebli biurowych, specjalizuje się w ergonomii pracy. Warszawa